Entri yang Diunggulkan

SELLING ON LINE ?

Menjual Online ? Bagaimana saya bisa menggunakan situs media sosial untuk promosi ? Cara terbaik untuk sukses beriklan d...

Selasa, 12 Maret 2013

Buka Pintu Untuk Mimpimu

Open The Door To Your Dreams


Welcome to My Studio 
In this book I will introduce you to my aspiring work as a photographer. Also I will take you on some of my personal journeys on how I got to where I am today. All my photos have been taken in a place I consider a Photographer's Paradise. It all started one day when I said to myself I'm living in this beautiful country surrounded by nature, and all these breathtaking moments I’m witnessing nearly every day! So I feel it is my calling to include you in some of my great Experiences and information I have learned about in this gorgeous country of Costa Rica. 
Enjoy! 


Open the Door to your Dreams

Don't judge your dreams and desires.
Let it be OK to want them, while you also
Let where you are be good right now.

Let yourself want what you want enough to reach for it,
and believe in yourself and your deservingness to allow it in

Where the magic distinction is for me,
in thinking of and wanting to create results,
is in making sure that I am leaving the door open,
Making sure I don't close it inadvertantly through
my own fear or judgment about who I am, my deservingness, etc.

Rumi said it beautifully: Don't seek love, seek and remove the barriers to love.
I don't need to yank the doors open.
My part is just to make sure I haven't put any door stops in the way.

The doorstops are always about judgment
The openings are always about gratitude.


Bermimpi indah, tetapi untuk membuat mimpi menjadi kenyataan itu memerlukan kerja dan kemauan untuk melangkah keluar dari zona kenyamanan Anda. 
Jika Anda siap untuk perubahan, tanyakan pada diri sendiri: apa yang saya inginkan, dan berapa banyak saya menginginkannya?
Apakah saya bersedia untuk benar-benar menguji diri sendiri dan merasa tidak yakin karena saya bekerja untuk mencapai tujuan saya? Dapatkah saya menjauh dari keamanan yang pasti dalam rangka untuk mengklaim manfaat apa yang sekarang masih hanya mimpi? Apakah saya siap untuk meregangkan, belajar keterampilan baru, dan tumbuh sebagai orang untuk membuat impian saya menjadi kenyataan?
Perubahan ajaib, tapi itu tidak terjadi dengan sihir. Kerja keras, persiapan, ketidakpastian dan kemauan untuk risiko semua berperan dalam membuat mimpi menjadi kenyataan. Jika Anda siap untuk mengeksplorasi kemungkinan Anda dan hidup sampai potensi penuh pribadi Anda, menyadari bahwa jalan menuju sukses akan membutuhkan komitmen, ketekunan dan keyakinan, bahkan ketika kemajuan tampaknya sulit dipahami. Setelah Anda menerima dan merangkul perubahan sebagai bagian penting dari membuat impian Anda menjadi kenyataan, Anda telah mengambil langkah pertama menuju kesuksesan.



Rp22, 595,25
Harga Retail: Rp47, 978,85
You Save: Rp25, 383,60 (53%)
Kondisi / Status: Baru / Stok


Tidak ada komentar:

Posting Komentar